Del 2 – Podcast med markedsstrategene: CRO og fargepsykologi

Hvilke bilder bør man egentlig bruke? Har det noe å si hvordan tekst struktureres? I del 2 av Podcasten med Markedsstrategene får du svarene.

Med enkle grep kan du påvirke hvordan de besøkende interagerer på siden din, les. Konverterer!

Før alt dette med Corona (Covid19) for alvor rammet Norge, tok jeg turen til Lillestrøm for å gjeste Pure Content sin Podcast “Markedsstrategene”. Det tok dermed litt tid før del 2 kom ut, men nå er den endelig her 🙂 

Del 1 ble publisert for en stund siden, den kan du lytte til her dersom du ikke allerede har hørt den.  

Ingeborg og Daniel (gründerne av PureContent) er noen av Norges flinkeste på strategisk videoproduksjon. Som om ikke det er nok har de også startet opp sin egne Podcast der de lærer og forklarer oss om markedsføringsmetodikker som maksimerer effekt.

I del 2 vil du lære om den store forskjellen smart bruk av bilder kan utgjøre, du vil lære mer om struktur av tekst og du får en god oppsummering med noen enkle tips. Et av tipsene er å ta i bruk verktøyet “VAS”, det kan du lese mer om her.

Lytt til Markedsstrategene: Konverteringsoptimalisering (del 2) her:

Create your own visual style... let it be unique for yourself and yet identifiable for others

Orson Welles

Markedsstrategene - en podcast om effektiv markedsføring | Optimus Prime Consulting

Dersom du ønsker å lytte eksternt:

  • Lytt hos Markedsstrategene (acast) her

Innholdet er blant annet inspirert av Talia Wolf sin artikkel “Glem alt du vet om fargepsykologi og les denne guiden” som også er publisert på bloggen min. Det komplette innlegget kan du lese her.

Bilderessurser til innholdet nevnt i Podcast:

Legg igjen en kommentar